Już wróciłam

meeWitajcie po długiej przerwie spowodowanej moim pobytem w szpitalnym SPA na Lindleya, gdzie w nagrodę za pozytywną energię wydłużono mi piszczel i założono biżuterię. Jestem Aga Power vel Żelazna Dama 😀

Trochę czasu minęło, bo nie tak łatwo ogarnąć się w nowych warunkach. Musiałam zmienić lokum żeby ułatwić sobie poruszanie i nie dać się wyhaczyć. Zebrało mi się przez ten czas zaobrączkowania na podsumowanie ostatniego czasu. Pamięć wraca i coraz lepiej poruszam się w swoim drugim życiu. Cały czas mnie wspieracie i pomagacie w codziennych obowiązkach. Dziękuję. :*

Dowiedziałam się o swojej operacji 2 tygodnie przed terminem jej wykonania. Po raz pierwszy odważyłam się publicznie poprosić Was o pomoc na Facebooku. Nie spodziewałam się tak ogromnej reakcji z Waszej strony. Jeszcze w tym samym dniu otrzymałam propozycje mieszkań do wynajęcia. Zaoferowano mi pomoc w przeprowadzce i urządzeniu nowego miejsca, a także w powiększeniu garderoby o ubrania dla połamańca z aparatem Ilizarowa (wspólne zakupy, zaprojektowanie i uszycie).

Podczas miesięcznego pobytu w szpitalu (dziesiątego od czasu wypadku) wielu z Was mnie odwiedziło albo kontaktowaliście się telefonicznie. Przynosiliście jedzonko, książki, zabierano ubrania do uprania etc. Kiedy coś się działo, dzieliłam się wydarzeniami sms-em, mailem albo poprzez Facebook. Mój smartfon był niezastąpiony. 🙂

Byłam na oddziale dziecięcym, gdzie leczono zarówno dzieci jak i dorosłych. Poznałam trochę nowych osób. Dzieci mniej sobie radziły z założonym aparatem. W trakcie pobytu w szpitalu wraz z dwiema pacjentkami stworzyłyśmy bandę Atomówek z Lindleya. Byłam Brawurką. Podczas rehabilitacji czytałam dzieciakom wiersze Tuwima i Brzechwy. Chciały odbywać rehabilitację tylko w mojej obecności. Wieczorami przychodziły do mojego pokoju na rozmowę przed snem. 🙂

Personel oddziału jest zgrany i bardzo przyjazny dla pacjentów. Ordynator – dr Sławomir Żarek – po pracy gra na gitarze w zespole Green Manalishi Band. Niedługo będzie miał koncert w Harendzie. Jego zastępca – dr Radosław Górski – z inżynierską precyzją wykonał projekt wydłużenia Agi Power. Jego córka jest w balecie, a sam doktor porusza się po korytarzu niczym baletmistrz. Nie kontroluje tych ruchów. Lekarze wprowadzili na oddziale przyjazną atmosferę, ogromną cierpliwość i poczucie humoru. Czułam się jak na obozie szkolnym mimo, że rehabilitowano mnie 5 godzin dziennie.

Życie jest bardzo zaskakujące i jak widać nawet w szpitalu można spędzić dobrze czas i poznać wiele ciekawych osób. To pomaga szczególnie, gdy zgrzytają z bólu zęby. Wystarczy tylko trochę otworzyć się na otoczenie. Przesyłam Wam moją energię! 🙂

2 uwagi do wpisu “Już wróciłam

  1. Aga !Jesteś po prostu super! Cieszę się że Cię poznałam… :*
    Wracaj do zdrówka i zarażaj wszystkich swoją pozytywną energią ! A.M. ❤

Skomentuj

