Dziękuję za życzenia urodzinowe!

Wczoraj był niesamowity dzień! Wiele osób zaskoczyło mnie treścią życzeń. Wzruszyłam się wiele razy. Cieszę się, że wciąż wywołuję u Was pozytywny nastrój i buzia Wam się uśmiecha na wspomnienie o zwariowanej Adze Power. Staram się jak mogę żeby nie tracić mojego dobrego nastawienia do życia. Nie jest to czasami łatwe. Szczególnie, kiedy na drodze pojawiają się hieny korzystające z zaufania i mojej wiary w dobro ludzi.

Pracuję cały czas nad powrotem do sprawności fizycznej. Coraz rzadziej wracam do dnia wypadku i czasów intensywnej hospitalizacji. Co prawda w lutym znowu mnie wzięto pod skalpel, ale tłumaczę sobie, że to już jedno z ostatnich leżakowań w szpitalu. Mam 4 latka nowego życia i trzeba dobrze wykorzystać ten czas. ^_^ Przestałam przejmować się pytaniami w stylu „Kiedy wracasz do pracy?”. Okej, czasami ludzie robią wielkie gały, kiedy okazuje się, że mój stan zdrowia na coś mi nie pozwala, ale cieszę się, że na pierwszy rzut oka nie wyglądam na ofiarę śmiertelnego wypadku.

Idzie wiosna. Każdy słoneczny dzień doładowuje moje baterie i powoduje, że mam coraz więcej siły żeby iść przez życie. Zapominam o smutnej przeszłości, a wszystkie nieprzyjemności nieszczęśliwych ludzi zdmuchuję z ramion jak kurz. Ja nie dam rady? Ja?! 😀 No okej, czasami sobie w samotności popłaczę. Ale potem wszystko układam w głowie. Przywracam moją równowagę i POWER. Trzeba iść do przodu i stawiać kolejne wyzwania.

W tym wszystkim nie muszę iść sama przez życie. Moja ścieżka przecięła się z kimś wyjątkowym. Ale to inna historia.

Niech moc będzie z Wami! Jesteście wspaniali! :*

Skomentuj

