Uśmiech jeszcze przez łzy

Kochani,

bardzo bardzo dziękuję za ciepłe słowa wsparcia. To bardzo mnie wzmacnia i ułatwia pozbieranie się po niespodziewanie silnym ciosie. Jak widać, nawet moją powerową zbroję można czasami uszkodzić. Ciągle wierzę w dobre intencje ludzi, bo przecież jaki powód mają mieć inni żeby robić mi krzywdę. I za każdym razem kiedy moje podejście do otoczenia zostaje nagle zachwiane, zamykam się we własnej skorupie i próbuje na nowo odbudować moją siłę i pozytywne podejście do życia.

Zaczęłam płakać już na stole operacyjnym, kiedy lekarz przekazał mi diagnozę. stos chusteczekZnowu będę chodzić o kulach, kolano będzie słabsze i trudno będzie pozwalać sobie na dłuższe spacery. Wczoraj zawinęłam się w pościel i nadal płakałam. Podzieliłam się z Wami tym, co mnie gryzie. Czytałam Wasze wpisy i uśmiechałam się przez łzy, że tak bardzo we mnie wierzycie. Obok Jacek mocno przytulał mnie i szeptał do ucha, że dawałam sobie radę z gorszymi problemami. Mówił do mnie „moim językiem”, że widocznie tak miało być. I że teraz znajdziemy rozwiązanie, które bardzo poprawi stan mojego zdrowia. Tym razem poszukamy pomocy za granicą. Widocznie polscy specjaliści żyją w świecie łapówkarstwa i mają gdzieś praktykę skutecznego leczenia.

Dzisiaj jest już lepiej. Jeszcze łzy lecą same, ale powoli zbieram siły i szukam skutecznego rozwiązania. Już nie muszę tego robić sama. Czuję, że w drugim życiu jeszcze dokonam czegoś dobrego. I zrobię to. Tylko wzmocnie swoje zdrowie i kondycję. Znajdzie się specjalista, który pomoże mi odzyskać sprawność. Będzie moc! Niedługo powróci wiara w siebie.

Całuski

Lorde „Glory And Gore”

Skomentuj

